Saját elvárásaink


    Ahhoz, hogy párkapcsolatba kerüljünk valakivel a saját elvárásainkkal is tisztában kell lennünk. Véleményem szerint sok mindent tudnunk kell a saját igényeinkről, vágyainkról, hogy ezzel is megkönnyítsük a saját párkapcsolati életünket. Mindjárt kifejtem, mire gondolok éppen. A saját tapasztalatomat osztom meg Veletek, kedves Olvasók: sokkal könnyebb úgy párt keresni, hogy ha tudod, mire, milyenre vágysz! Ez év tavaszáig sok olyan partnerrel hozott össze az élet, akikkel nem úgy működött a kapcsolatom, mint ahogy én azt korábban gondoltam volna, mindegyikkel volt valami „gikszer”. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy én tökéletes vagyok, mert nyilván nem, de most nem ez a lényeg. Szóval nem olyan ellenkező neműekkel voltam, akikkel örök életre el tudtam volna kötelezni magam. Ez év tavaszán aztán megelégeltem, hogy rosszul választok, és leültem magammal „beszélgetni”. Tehát átgondoltam, mit várok el egy ellenkező nemű személytől, milyen tulajdonságokat tartok fontosnak, és milyen viselkedés vesz le a lábaimról. Átgondoltam, sőt, le is írtam a tényeket, és ezek alapján kezdtem el randizgatni. Azt kell, hogy mondjam, sokkal könnyebb dolgom volt így! Egy randi előtt sem izgultam olyan nagyon, mert tudtam, hogy van egy szint, amit meg kell „ugrania” az adott randi partneremnek ahhoz, hogy mondjuk a második randira elmenjek vele, és aztán később, ha úgy alakul, vele kötelezzem el magam. Tehát én mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a módszert, mert csak előnye származik belőle!
Azt azonban fontos megjegyezni, hogy: amit az ellenkező nemű személytől elvár valaki, azt saját magától is el kell várnia, és úgy kell a másikhoz viszonyulnia. Nem viselkedhetünk bunkó módon az aktuális randi partnerünkkel, ha arra vágyunk, hogy ő legyen kedves velünk, és mondjon szépeket!
 
    Egy párkapcsolat megkezdéshez sem árt, hogy ha az emberek tudják, mit várnak el a kapcsolattól, amit később kedvesükkel is megbeszélnek. Egy cikkben azt olvastam, hogy már az első randik valamelyikén nem árt tisztázni, hogy ki milyen jellegű kapcsolatot szeretne, milyen tervei vannak. Ehhez azonban saját magunkkal kell leülni és megbeszélni mit is szeretnénk, mire vágyunk tulajdonképpen. Mit gondoltok helyes megállapítás ez? Mennyiben segítené a párkapcsolatok kialakítását, ha tudnánk, mit szeretnénk? Tehát ha tisztába lennénk azzal, hogy mit várunk a kapcsolattól, hogy szórakozni szeretnénk mindenféle kötelezettség nélkül, vagy el akarjuk kötelezni magunkat. Ha azonban egy érett kapcsolatra vágyunk, akkor viszont azt is tudnunk kéne, hogy mi a célunk a kapcsolattal, hogy milyen következményeket vállalunk vele és, hogy mit kell a minőségi működtetésért tenni (idő, energia, pénz)? Hogyan vélekedtek erről? Lehet így tudatosan, alaposan felkészülve kialakítani egy párkapcsolatot? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése