Bemutatkozás


   Nagyon sok olyan kép található az interneten, ami az ész és a szív harcát ábrázolja. Azt sugallva ezzel a képet nézőnek, hogy az eszére kellene hallgatnia, nem pedig az érzelmeire. Talán, ha a szívünk, amihez legtöbben az érzelmek központját társítják, gondolkodni tudna, egyszerűbb lenne párkapcsolatban élnünk. De szerelem és szeretet nélkül nem élhetünk. Mindenki tudja, hogy az ember társas lény, ezért szüksége van egy társra, akit szeret, és viszont szeretik, egy támogatóra, akit támogathat, szüksége van valakire, akihez őszinte, akiben megbízik és fordítva, vagy talán rosszul gondolom?
   Nagyon sok olyan oldallal találkoztam már, ami a kapcsolat megjavításáról, rendbe hozásáról, az ex-partner visszahódításáról szól. Nos, én örülök ezeknek az oldalaknak, és remélem, mindenki sikerrel jár. De szerintem, okosabb dolog előbb gondolkodni, mint később. Ezért igyekeztem olyan témákat felsorakoztatni, amik néha-néha főszereplőként vannak jelen a párkapcsolati életben. Ezekhez pedig olyan kérdéseket próbáltam megfogalmazni, amik gondolkodtatóak, tűnődésre késztetőek. Amikor általánosságban beszélek a férfiakról, nőkről, akkor Te kedves olvasó minden esetben kivétel vagy!
Ha úgy érzed, hozzászólnál a tartalomhoz, akkor kérlek, tedd meg! :) Ehhez viszont be kell regisztrálnod, hogy ne legyen „trollkodás” az oldalon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése